Βαλαβάνη: Γιατί, σύντροφοι, με αφήσατε να τα βγάλω πέρα μόνη μου;

Την προσωπική - πολιτική της πικρία κατέθεσε η Νάντια Βαλαβάνη στην συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ εγκαλώντας τους συντρόφους της γιατί δεν την στήριξαν, όπως είπε, στην θύελα που προκάλεσαν οι καταγγελίες της αντιπολίτευσης για την υπόθεση των 200.000 ευρώ.

«Ποτέ δεν έχω μιλήσει σε ένα συνέδριο από το βήμα για ζήτημα προσωπικό μου. Ποτέ δεν έβαλα για συζήτηση κάτι που δεν είναι πολιτική άποψη», είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, προσθέτοντας: «Σήμερα όμως πρέπει να μιλήσω για ένα υποτιθέμενο προσωπικό μου θέμα.

Πρόκειται τελικά για προσωπικό ζήτημα ή διαστρέβλωση και διαπόμπευση που έχω υποστεί από εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ;

Γιατί αφέθηκε αυτή η εκστρατεία στοχοποίησής μου να ξεδιπλωθεί τόσο ανενόχλητα; Γιατί αφέθηκα χωρίς δημόσιες παρεμβάσεις με εξαίρεση τις παρεμβάσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου και Θανάση Καρτερού, που τους ευχαριστώ; Με αφήσατε συντρόφισσες, σύντροφοι να τα βγάλω πέρα μόνη μου.

Ζητώ σήμερα τη δημόσια συμπαράσταση όλων σας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]