ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

(ΕΛΛΑΔΑ)Κρήτη:Άνεργοι στέλνουν email για δουλειά... και τους απαντούν με διαφημιστικά!

Εξοργισμένοι είναι αρκετοί πολίτες που αναζητούν εναγωνίως για δουλειά το τελευταίο διάστημα, καθώς οι εταιρείες στις οποίες απευθύνονται κρατούν τα στοιχεία τους... μόνο για διαφημιστικούς λόγους!
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα Ηρακλειώτισσας που εξομολογείται στο CretePlus.gr: «Ψάχνω εδώ και 1 χρόνο για δουλειά σε πολλούς τομείς. Έχω προϋπηρεσία σε πολλές επιχειρήσεις και γραφεία. Προσπαθώντας να έρθω σε επαφή με διάφορες εταιρείες και να τους στείλω το βιογραφικό μου, συνάντησα μια απαράδεκτη συμπεριφορά.»

Η ίδια συνεχίζει περιγράφοντας το φαινόμενο που αντιμετώπισε: «Όχι μόνο δεν μου απάντησαν, αν έλαβαν το email μου με τα προσωπικά μου στοιχεία για το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων, αλλά μετά από λίγες ημέρες το "καθαρό" μου email άρχιζε να κατακλύζεται με... δεκάδες διαφημιστικά! Παίζουν ξεκάθαρα με τα νεύρα μας! Πως δηλαδή ένας άνεργος άνθρωπος θα μπορούσε να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες... χωρίς να έχει μια δουλειά! Αυτό που επιθυμούσα, ήταν απλά μια απάντηση ότι έλαβαν τα στοιχεία μου, αν όχι μια αρνητική απάντηση. Μ' αυτό τον τρόπο μας κλείνουν ακόμα περισσότερο στο εαυτό μας... και στο σπίτι μας!»

Phising... μέσω ανεργίας!

Το phishing είναι μια μέθοδος υποκλοπής προσωπικών στοιχείων αξιοποιήσιμων για παράνομες οικονομικές συναλλαγές στο Διαδίκτυο. Το "ψάρεμα" - όπως λέγεται στα ελληνικά - αυτό, επιχειρείται με τη χρήση συνδυασμού spam mail και "πλαστών" ιστοσελίδων, που μιμούνται όσο το δυνατόν πιο πιστά τα αντίστοιχα των νόμιμων επιχειρήσεων ή ακόμη και χρηματοπιστωτικών οργανισμών.

Το φαινόμενο που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα εντονότερα, είναι κάποιες εταιρείες μεγάλες ή μικρές, να βάζουν αγγελίες μόνο και μόνο για να «ψαρέψουν» ενεργές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους. Γεγονός που από ότι φαίνεται εξοργίζει τους πολίτες και ειδικά ανθρώπους με οικονομικά αδιέξοδα όπως οι άνεργοι.
 creteplus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]