Πότε πρέπει να σταματήσει ένα αεροπλάνο να πετάει;
Το αεροσκάφος, Airbus A320 D-AIPX που κατέπεσε στις Άλπεις στέλνοντας στο θάνατο 150 ανθρώπους πρωτοπεταξε το 1990 και παραδόθηκε στην Lufthansa στις 5-2-1991. Μπήκε αρχικά στην Germanwings και 2003 γύρισε στην Lufthansa. Φέτος τον Ιανουάριο επέστρεψε πίσω στην Germanwings η οποία ανοικει στην Lufthansa κατά 100%. Το Airbus A320 είναι ένα επιβατικό αεροσκάφος μέσων αποστάσεων και στενής ατράκτου. Τα πρώτα αεροσκάφη αυτού του τύπου πετάξαν το 1988 ενώ το συγκεκριμένο έπεται μόλις 2 έτη του πρώτου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεση μας το συγκεκριμένο έφερε τους πρώτους κινητήρες που φόρεσαν τα Airbus A320 και συγκεκριμένα τους CFM 56-5A1. Κοντολογίς το συγκεκριμένο Airbus A320 που έπεσε ήταν 25 ετών και είναι μόλις 2 χρόνια νεότερο από το πιο παλιό Airbus A320 που φτιάχτηκε ποτέ. Έφερε δε, εκείνους τους πρώτους κινητήρες με τους οποίους κατατάσσεται στα παλιά μοντέλα. Από τότε βεβαίως θα υπάρξουν αναβαθμίσεις των συγκεκριμένων κινητήρων σε CFM56-5A3 και στη συνέχεια σε CFM-565B4 με τους οποίους πετά σήμερα το 44% αυτού του τύπου αεροσκαφών Airbus A320.
Με βάση όμως τον κινητήρα που φέρουν τα Airbus A320 χωρίζονται σήμερα σε παλιά μοντέλα και νεότερα.
Τα αεροπορικά ταξίδια είναι νέα πρακτική μόλις 45 ετών και μέχρι τώρα για να μετρήσουμε την παλαιότητα ενός αεροσκάφους δεν χρησιμοποιούμε την ηλικία ή το έτος κατασκευής, άλλα τις ώρες πτήσεις. Βάση αυτών και των σχετικών ερευνών που έχει διεξάγει η κατασκευάστρια εταιρία προσδιορίζεται η παλαιότητα. Έτσι ουσιαστικά αφήνουμε στην κατασκευάστρια εταιρία να καθορίσει στις πόσες ώρες ένα αεροπλάνο θεωρειται παλιό. Όμως δεδομένου ότι το συγκεκριμένο αεροπλανο 25 ετών, αν μη τι άλλο γεννάται το ερώτημα της ηλικίας.
Σε πoια ηλικία- ανεξάρτητα από τις ώρες πτήσεις- θα πρέπει να αποσύρουν τα αεροπλάνα από την ενεργό υπηρεσία; Πότε πρέπει να σταματήσει ένα αεροπλάνο να πετάει; Τι γίνονται τα παλιά αεροπλάνα; Πόσα έχουν αποσυρθεί. Υπαρχουν κάποια που έχουν πέσει; Ποια η συχνότητα βλαβών σε αυτά; Ποσά πετούν ακομη; Σε ποιες εταιρίες; Σε ποιες χώρες;
papaioannou-giannis.net
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεση μας το συγκεκριμένο έφερε τους πρώτους κινητήρες που φόρεσαν τα Airbus A320 και συγκεκριμένα τους CFM 56-5A1. Κοντολογίς το συγκεκριμένο Airbus A320 που έπεσε ήταν 25 ετών και είναι μόλις 2 χρόνια νεότερο από το πιο παλιό Airbus A320 που φτιάχτηκε ποτέ. Έφερε δε, εκείνους τους πρώτους κινητήρες με τους οποίους κατατάσσεται στα παλιά μοντέλα. Από τότε βεβαίως θα υπάρξουν αναβαθμίσεις των συγκεκριμένων κινητήρων σε CFM56-5A3 και στη συνέχεια σε CFM-565B4 με τους οποίους πετά σήμερα το 44% αυτού του τύπου αεροσκαφών Airbus A320.
Με βάση όμως τον κινητήρα που φέρουν τα Airbus A320 χωρίζονται σήμερα σε παλιά μοντέλα και νεότερα.
Τα αεροπορικά ταξίδια είναι νέα πρακτική μόλις 45 ετών και μέχρι τώρα για να μετρήσουμε την παλαιότητα ενός αεροσκάφους δεν χρησιμοποιούμε την ηλικία ή το έτος κατασκευής, άλλα τις ώρες πτήσεις. Βάση αυτών και των σχετικών ερευνών που έχει διεξάγει η κατασκευάστρια εταιρία προσδιορίζεται η παλαιότητα. Έτσι ουσιαστικά αφήνουμε στην κατασκευάστρια εταιρία να καθορίσει στις πόσες ώρες ένα αεροπλάνο θεωρειται παλιό. Όμως δεδομένου ότι το συγκεκριμένο αεροπλανο 25 ετών, αν μη τι άλλο γεννάται το ερώτημα της ηλικίας.
Σε πoια ηλικία- ανεξάρτητα από τις ώρες πτήσεις- θα πρέπει να αποσύρουν τα αεροπλάνα από την ενεργό υπηρεσία; Πότε πρέπει να σταματήσει ένα αεροπλάνο να πετάει; Τι γίνονται τα παλιά αεροπλάνα; Πόσα έχουν αποσυρθεί. Υπαρχουν κάποια που έχουν πέσει; Ποια η συχνότητα βλαβών σε αυτά; Ποσά πετούν ακομη; Σε ποιες εταιρίες; Σε ποιες χώρες;
papaioannou-giannis.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.