ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

Με χρήση του κινητού ως εργαλείο, κάνουν αγορές 4 στους10 καταναλωτές

Σύγκριση τιμών, μέσω του κινητού τους, πραγματοποιούν, πλέον, τέσσερις στους δέκα καταναλωτές, όταν ψωνίζουν από τα φυσικά καταστήματα, με το smartphone να εξελίσσεται σε απαραίτητο σύμβουλο αγορών. Οι χρήστες “έξυπνων” συσκευών χρησιμοποιούν σε ποσοστό 36% το κινητό τους για τη λήψη φωτογραφιών των προϊόντων, που σκοπεύουν να αγοράσουν. Επιπλέον, σε ποσοστό 40% οι καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των αγορών, καλούν φίλους και συγγενείς, προκειμένου να ζητήσουν τη γνώμη τους, πριν προβούν σε μία αγορά

Τα παραπάνω στοιχεία καταγράφει έρευνα της GfK σε 23 χώρες ανά τον κόσμο, με αντικείμενο τις mobile συνήθειες των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια αγορών από φυσικά καταστήματα.

Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση του κινητού, ως εργαλείου για τη σύγκριση τιμών, είναι πιο δημοφιλής μεταξύ των μικρότερων ηλικιών. Για του λόγου το αληθές, η ηλικιακή ομάδα 20-29 χρησιμοποιεί το κινητό για online σύγκριση τιμών σε ποσοστό 50%, έναντι 40%, που είναι ο γενικός μέσος όρος. Αμέσως πιο δυναμικές ηλικιακές ομάδες στο online test τιμών είναι το γκρουπ των 15-19 και των 30-39, με 45% έκαστη.

Μικρές διαφορές εντοπίζει η έρευνα μεταξύ ανδρών και γυναικών, με τους άνδρες να προχωρούν σε online συγκρίσεις τιμών, εντός των φυσικών καταστημάτων, σε ποσοστό 42% έναντι 37% για τις γυναίκες.
EEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]