Eταιρείες &εταιρείες καλλυντικών

Γράφει η make-up artist Βάλλια Λεκάκου
Τα προϊόντα ομορφιάς στη χώρα μας συστεγάζονται -χρόνια τώρα- σε μεγαλοκαταστήματα και είναι κατανεμημένα έτσι ώστε να εξυπηρετούν όλες τις τσέπες, ανά περιοχές.
Το έξυπνο μάρκετινγκ καλαίσθητων και ενίοτε σε οριζόντια στοίχιση πάγκων, φαίνεται να έχει απήχηση στο γυναικείο πληθυσμό κι έτσι, ασημένια και χρυσά βαζάκια πανάκριβων εταιρειών συμπλέκονται με την καταναλωτική επιθυμία των κυρίων και καταλήγουν στο ταμείο. Όλα καλά μέχρι εδώ.
Ας εξετάσουμε, όμως, λίγο πιο προσεκτικά κάποιες λεπτομέρειες.
Οι χημικές ουσίες (όπως βενζυλική αλκοόλη, οξικό βενζόλιο κ.α) που κρύβονται στα πανάκριβα αυτά προϊόντα, μπορούν να αποδειχθούν επικίνδυνες για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς είναι άμεσα απορροφήσιμες.
Μια γυναίκα απορροφά -κατά μέσο όρο κάθε χρόνο- 2 κιλά καλλυντικών! Οι περισσότερες, όμως, κρέμες της αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας (επιλεκτικής,ευρείας) περιέχουν κατά κόρον ουσίες, όπως σιτέλαιο, ρετινοειδή και λιπαρά οξέα, ουσίες αβλαβείς και εγκεκριμένες, οι οποίες συντελούν στην ενυδάτωση, την πρόληψη και την αναζωογόνηση του προσώπου.
Τα παραπάνω, οδηγούν στο συμπέρασμα πως ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής, μπορεί να επιλέξει σωστά και να ωφεληθεί.
Η ασυδοσία των επωνύμων εταιρειών, όμως, με σημαία το καλό μάρκετινγκ, υπόσχεται λύση σε κάθε είδους πρόβλημα, ενώ υπερπροβάλει προϊόντα τα οποία αν παρατηρήσεις τις ετικέτες στη συσκευασία, θα διαπιστώσεις ότι αναγράφονται σε ποσοστό 70 % τα ίδια συστατικά, συγκρίνοντας ένα φθηνό κι ένα ακριβό προϊόν. Δηλαδή, η κρέμα των 400 ευρώ γαλλικής πρωτοκλασάτης φίρμας κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά (σε λιγότερο χρόνο βέβαια), με μια άλλη κόστους 15 ευρώ.
Παρόλα αυτά, ο κάλος marketer συνεχίζει το «πρόγραμμα» του στους ανυποψίαστους, με τρία πολύ βασικά όπλα:
  • Την πειθώ (ως Τέχνη)
  • Την δημιουργία ανάγκης προς τον καταναλωτή, ακόμη και αν δεν υπάρχει
  • Την προσέγγιση ενός γοητευτικού προτύπου, το οποίο ο καθένας θα ήθελε να έχει.
Ετσι, τα ταμεία των εταιρειών βγαίνουν πάντα στο συν και ο καταναλωτής απένταρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]