Νέα άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης

Ανοδικά, για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο κινήθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του 2014. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσίευμα της Ημερησίας, ο δείκτης ανήλθε στις 55 μονάδες από 53 το πρώτο τρίμηνο του 2014 ακολουθώντας την αυξητική τάση τόσο του παγκόσμιου όσο και του ευρωπαϊκού δείκτη εμπιστοσύνης. Ωστόσο 8 στους 10 Έλληνες εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει σύντομα από την οικονομική κρίση, καθώς θεωρούν ότι θα παραμείνει σε ύφεση τουλάχιστον για ένα ακόμη χρόνο. Κορυφαία ανησυχία παραμένει η εργασιακή ασφάλεια σε ποσοστό 42%, ενώ στην ερώτηση πού διαθέτουν τα χρήματα τα οποία τους περισσεύουν, το 31% των Ελλήνων εξακολουθεί να δηλώνει ότι τα ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]