ΞΕΚΟΙΛΙΑΣΕ ΚΟΥΤΑΒΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

«Είμαι κάτοικος Αρτέμιδας. Πολλές φορές το πρωί, όπως πηγαίνω στη δουλειά σταματώ και ταΐζω κάποια αδέσποτα, που βρίσκονται σε μια μικρή αλάνα στην οδό Υπαπαντής. Ένα από αυτά είναι μία σκύλα, η οποία έχει γεννήσει, αλλά μέχρι τώρα δεν έτυχε να δω τα κουτάβια της. Το πρωί της Τρίτης 11 Ιανουαρίου 2011 σταμάτησα το αυτοκίνητο δεξιά για να βγω και να τα ταΐσω.

Τα σκυλιά με βλέπουν και έρχονται προς τη μεριά μου. Μαζί με αυτά αυτή τη φορά ήρθαν και τέσσερα κουταβάκια, όχι πιο μεγάλα από 40 ημερών. Παράλληλα με μένα σταματήσει ένα Ι.Χ. ακριβώς από πίσω μου και ένα ημιφορτηγό - αγροτικό στο αντίθετο ρεύμα. Προτού προλάβω να βγω από το αυτοκίνητο μου για να απομακρύνω τα σκυλιά, το αγροτικό ξεκίνησε την πορεία του, πολύ αργά με περίπου 10 χιλιόμετρα την ώρα. Και πέρασε πάνω και ανάμεσα από τα κουταβάκια!

Το ένα το έλιωσε με την μπροστινή αριστερή ρόδα και δεν σταμάτησε παρ’ όλες τις φωνές και τα ουρλιαχτά τα δικά μου αλλά και μιας άλλης κυρία που ήταν στο δεύτερο Ι.Χ. και συνόδευε το παιδί της στο σχολείο.
Μπροστά στα μάτια μας το κουτάβι ξεψύχησε αφού τα έντερα βγήκαν από το κορμάκι του. Ο οδηγός του αγροτικού σηκώθηκε και έφυγε. Ο αριθμός της πινακίδας του είναι ΛΖ 6889 και είναι ένα κόκκινο παλιό αγροτικό αυτοκίνητο.

Πάντα έχω μαζί μου φωτογραφική μηχανή και σας στέλνω αυτά που τράβηξα. Πήρα και το όνομα της κυρίας του Ι.Χ. αν χρειαστεί. Τι πρέπει να γίνει για να τιμωρηθεί αυτός ο δολοφόνος, που δολοφονεί μπροστά στα μάτια ενός παιδιού; Τι μπορεί να γίνει για να βοηθηθούν τα υπόλοιπα κουταβάκια, που είναι καταδικασμένα δίπλα στο δρόμο;

Προσωπικά δεν μπορώ να πάρω κανένα γιατί έχω τρεις δικές μου γάτες και καμιά δεκαριά έξω από το σπίτι. Μετακινούμαι πολύ συχνά και πολλές φορές απρόβλεπτα Ρόδο μαζί με τις γάτες μου τις περισσότερες φορές.

Στην εικόνα βλέπετε την μανούλα του κουταβιού που ξεκοιλιάστηκε. Το απομάκρυνε, και άρχισε να το γλείφει και να το μετακινεί απελπισμένη προσπαθώντας να το συνεφέρει. Όταν είδε ότι το παιδάκι της δεν συνέρχεται βγήκε στο δρόμο και άρχισε να μυρίζει και να ψάχνει λες και θα έβρισκε την ψυχούλα του να του την επιστρέψει…»

Πόπη Π., κάτοικος Αρτέμιδας





(zougla)

1 σχόλιο:

  1. Το παλιοκαθαρμα! Ελπιζω οι αρχες η' καμια φιλοζωικη οργανωση να εχουν κανει κατι! Παρ'ολα αυτα, δεν αναφερατε αν ο οδηγος ηταν αντρας η' γυναικα και περιπου ποσο χρονων φαινοταν. Αν μπορεσω και εγω, θα κανω κατι για να τιμωρηθει αυτος ο δολοφονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]